SIA “AUTO-GLASS.LV” specializētajā autostiklu servisā tiek veikti plaisu remontdarbi, plaisu apturēšanas darbi un nošķēlumu remonts pēc Amerikā izstrādātās tehnoloģijas, izmantojot speciālos polimēra plaisu pildītājus. Kaut gan vairākumā gadījumu daudz drošāks variants ir priekšējā vējstikla nomaiņa, dažreiz ekonomiskāks ir tā remonts. Lai sasniegtu optimālo remonta rezultātu nav vēlama jebkādu netīrumu, mitruma, putekļu daļiņu nokļūšana plaisā vai nošķēlumā. Jo mitrums kopā ar temperatūras ietekmi izraisa plaisu izplēšanos un palielināšanos. Dažādi netīrumi, iekļūstot plaisā, var apgrūtināt robu iespundēšanu, kā dēļ bojājumu vietās var palikt redzamas pēdas. Tādējādi loģisks ir secinājums, ka nošķēlumi un dažnedažādas plaisas ir jānovērš pēc iespējas ātrāk no to rašanas brīža.
Autostiklu bojājumu veidi
- Plaisas. Taisnas vai lauztas līnijas, kas izplēšas pa stiklu. Plaisas var atrasties vienā autostikla pusē, bet var būt arī dziļākas, bojājot gan tā ārējo, gan iekšējo virsmu. Tās var arī izplēsties, tāpēc tās ir jānovērš pēc iespējas ātrāk.
- Zvaigznītes – garas plaisas, kas radiāli izplēšas no bojājuma vietas. Zvaigznītes ar laiku var izplēsties vēl vairāk, tāpēc tās ir jānovērš pēc iespējas ātrāk.
- Vērša acs. Šim bojājumu veidam ir raksturīgas riņķveidīgas plaisas, kas līdzinās šaušanas mērķim. Šāda veida defekti vairākumā gadījumu ir remontējami, bet ne vienmēr tos var pilnībā novērst. Ja uz stikla ir radusies liela izmēra Vērša acs, kas traucē vadītājam pārskatīt ceļu, autostikls ir jānomaina. Vērša acs var pārtapt Zvaigznītēs un Plaisās, tāpēc šo defektu ir jānovērš pat tad, ja tas netraucē vadītājam pārskatīt ceļu.
- Nošķēlumi. Visbiežāk tie ir nelieli autostikla virsmas bojājumi. Stikla virsma netiek bojāta abās pusēs.