APDROŠINĀŠANAS NEGADĪJUMS (KASKO)

  1. Kā rīkoties, ja noticis KASKO negadījums?

1. Piesaki KASKO atlīdzību 3 darba dienu laikā pēc negadījuma Apdrošinātāja mājas lapā.

2. Pēc KASKO gadījuma pieteikšanas , ja ir bojāts tikai stiklojums ( piemēram, akmens sabojājis vējstiklu vai konstatēta plaisa sānu stiklā) , 

Klientam vai jānogādā transportlīdzeklis servisā vai janosūta stikla bojājuma, stikla komplektācijas un transportlīdzekla kopskata bildes tāmes sastādīšanai. 

Bildes var sūtīt uz WhatsApp numuru 22880088 vai uz e-pastu info@auto-glass.lv, norādot:

  • transportlīdzekla reģistrācijas numuru

  • Kasko lietas numuru 

  • kontaktālruni.

3. AUTO-GLASS.LV  speciālisti piemekle jaunu stiklu atbilstoši konkrēta transportlīdzekla VIN numura un autoražotāja specifikācijai un opcijam, t. sk. sk.   joslu uzturēšanas kamera (LDW, LCA ), ceļa zīmju atpazīšanas kamera, nakts redzamības kamera (NightVision), intervāla drošības kameru (City Safety), aktīvais kruīzs, adaptīva kruīza kontrole, ConnectingDrive, EyeSight, Autopilot,  lietus un gaismas sensori, apsilde, UV- pārklājums utt.  Pēc vējstikla nomaiņas kalibrējam kameras un sensorus, lai atjaunotu parametrus tādus, kādi tie bija pirms stikla nomaiņas. 

4. Remonta izmaksu tāmi saskaņošana ar Apdrošinātāja izmaksu nodaļu aizņem no 30 min. atkarībā no polises noteikumiem. 

5. Stikla pasūtījums.  95proc. no visiem stikla pasūtījumiem ir pieejami SIA AUTO-GLASS.LV  Rīgas noliktavas.

6. Stikla nomaiņa  aizņem 3-4 stundas ar garantiju 12 mēn.  Garantējam augstu darba kvalitāti, ievērojam  autoražotāja tehnoloģisko procesu, izmantojam Eiropas labāko ražotāju materiālus (logu līmes no Sika rūpnīcas, ar sertifikātu OEM Approved System) , instrumentus un ierices.

 

1

Izvēlies pakalpojumu un laiku.

KONTAKTINFORMĀCIJA.

A/M DATI.